IT Servisa centrs

Aktualitāte

Gadās situācijas, ka datorprogramma izmet kļūdu, bet datorlietotājs nav pietiekami kompetents, lai noteiktu tās cēloni un nezin pie kura pakalpojuma sniedzeja griezties, bieži nezina arī to, kurš un kādu pakalpojumu uzņēmumam nodrošina.
Šādas problēmas kompetence var attiekties uz:

  • datoru uzturētāju (dator-dzelži, operētājsistēma)
  • interneta provaideri (interneta savienojuma pieslēgums)
  • datu centra/hostinga sniedzēju, ja aplikācija atrodas ārpus uzņēmuma serveriem
  • programmatūras piegādātāju un/vai izstrādātāju
  • datortehnikas piegādātāju (iekārtu garantijas laikā)

Kamēr tiek noskaidrots īstais cēlonis un notiek problēmu pārsūtīšana tiek tērēts darbinieka tiešo pienākumu darba laiks.



Risinājums

Izmantojot mūsu IT Servisa Centru, mēs pārstāvam visas jūsu intereses saistītas ar IT.
Jums ir jāzina tikai viens telefona nummurs, e-pasts vai mūsu tiešsaistes vietnes adrese, bet mūsu speciālists parūpēsies par esošās problēmas atrisināšanu, neatkarīgi no problēmu rakstura un kompetences.
Ja problēmas kompetence nebūs mūsu pārziņā, tās risināšanai mēs attiecīgi sazinamies ar kompetento pakalpojuma sniedzēju.

Tāpat mūsu ITIL standartizētā incidentu atbalsta vietnē, klients var aplūkot incidentu vēsturi, kas sniedz iespēju izvērtēt katra konkrētā pakalpojuma kvalitāti. Bez tam mēs parūpēsimies arī par iekārtu nogādāšanu garantijas servisos un iespēju robežās uz laiku aizvietojamās preces uzstādīšanu.

Mūsu uzdevums ir nodrošināt jums nepārtrauktu darbu un atbrīvot jūs no jebkuriem datorproblēmu risināšanas jautājumiem.



Laba servisa nodrošināšana ir mūsu un mūsu klientu panākumu atslēga